Marketing Ethics – alle Bücher

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Disruptions, Diversity, and Ethics in Marketing

As the marketing landscape continues to evolve, posing fresh challenges for both academics and practitioners, this book explores contemporary marketing issues, trends, challenges, and opportunities. Featu…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,75

Josefine Börner
Ethische und rechtliche Verantwortlichkeit im Rahmen des Influencer Marketings

'Ethical and Legal Responsibility in the Context of Influencer Marketing': This thesis examines ethical and legal responsibility in influencer marketing, focusing on influencers, companies and platforms. …

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Buch
Aktueller Preis: EUR 79,90

Sven Reinecke, Alexander Tombach
Marketingcontrolling kompakt

Marketing wird oft als Investition betrachtet. Doch viele Führungskräfte zögern, es auch so zu messen. Der Druck, den Erfolg des Marketing gegenüber dem Top-Management zu rechtfertigen, nimmt zu. Ohne kla…

lieferbar in mind. 4 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Alexandra Polunin
Don't be evil

Entdecke, wie ethisches Marketing zum Erfolg führt! Alexandra Polunin zeigt, wie Selbstständige und Unternehmen verantwortungsvoll und wertebasiert agieren können. Sie deckt problematische Praktiken wie S…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 34,90

Chris Baker
Obsolete

A deep-dive into the world of new, environmentally-aware 'change brands', in order to understand their success and to show how they're putting legacy brands under pressure.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Matt Bourn, James Best
Trusted Advertising

Trust in advertising, the lifeblood of successful brands, has been in long-term decline, yet trust in brands is more important than ever in determining consumer choice. Trusted Advertising provides a road…

lieferbar ab 24.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 46,09

Ijeoma Onwumere
Principles of Marketing Analytics

This introductory textbook demystifies the complex field of marketing analytics, taking students on a journey from fundamental concepts to practical insights.Ideal for undergraduate students, beginning to…

lieferbar ab 24.2.2026.
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Aktueller Preis: EUR 61,26

Rethinking Advertising

With more mediums than ever across which to advertise, businesses are facing increasing marketing costs even as customers continue to turn toward services offering ad-free entertainment. These changes mea…

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Aktueller Preis: EUR 193,45

Jan-Lukas Selter
Acceptance and Resistance of Innovative Technologies

The book examines the adoption of different innovative technologies and explores the behavioral intention of both consumers and companies of using these technologies. Both determinants of acceptance and r…

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Aktueller Preis: EUR 109,51

Humanism in Marketing

This edited collection hinges on the idea that marketing serves as the catalyst for capitalism and, in light of this, embracing a humanistic marketing approach holds the potential to foster a more humane …

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Aktueller Preis: EUR 193,45
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